31 mar AHLSELL – NY GULLPARTNER

IDENTIFISERER SEG MED FRISK ASKER

– Frisk Asker er en av de store merkevarene i bygda, og vi ønsker å identifisere oss med klubben. Vi gleder oss.

Tekst: Stein Halvorsen

Det sier Marius Næss, salgssjef industri og bygg region øst i Ahlsell – et teknisk internasjonalt handelskonsern og en ledende distributør for profesjonelle brukere med et bredt spekter av produkter og tjenester innen VVS, VA, elektro, verktøy, personlig verneutstyr og forbruksmateriell.

Visjonen til Ahlsell er å være kundens førstevalg.

– Det finnes mange like mekanismer og paralleller innenfor næringsliv og idrett. Kulturen i Ahlsell og i Frisk Asker bygger på å ta ansvar. Og begge ønsker å skape en vinnerkultur, legger salgssjefen til.

 

ahlsell_signering

Marius Næss, her flankert av Fredrick Bråten Haugland (til venstre) og Mette Sørensen (til høyre) fra Marked.

 

SPENNENDE NETTVERK

Ahlsell er etablert i flere land i tillegg til Norge, som for eksempel i Sverige, Finland og Russland. Totalt omsetter Ahlsell årlig for 25 milliarder kroner og har 5.000 ansatte, hvorav 1050 her i landet.

Ahlsell har sitt hovedkontor i Oslo med butikker fra Kristiansand i sør til Alta i nord, hvorav to lokale utsalg på henholdsvis Rud og Billingstad.

– Vi har fulgt klubben på utsiden de siste ti månedene, blant annet gjennom frokostmøter. Således har vi blitt kjent med klubben og partnerne, noe som har trigget oss. Vi er blitt mektig imponert over det arbeidet klubben har lagt ned i og forvaltningen av et spennende nettverk, forklarer Marius.

 

Ahlsell

 

GULLPARTNER

Rett før den andre hjemmekampen i kvartfinaleserien mot Stavanger Oilers skrev Ahlsell under en toårs-avtale som Gullpartner med Frisk Asker.

– Dette skal vi forvalte godt sammen. Det handler om langsiktighet for både Ahlsell og Frisk Asker. Kontinuitet er viktig for oss begge.

– Frisk Asker har en sterk lokal forankring i Asker, noe vi ønsker å være en del av. Hverdagshandelen handler om nettopp det lokale, slik som klubben driver på med. I tillegg får vi hockeyglede på toppen, hvor vi kan ta med kunder til Askerhallen.

 

Frisk Asker er en av de store merkevarene i bygda – Marius Næss

 

UTVIKLE MENNESKER

Marius er imponert over hvordan Frisk Asker satser på de unge, lokale talentene.

– Min største jobb som leder i Ahlsell er å utvikle mennesker som vil gjøre det lille ekstra og gi dem ansvar. Vi kan lære av hverandre ved å sette mål og se hvordan vi sammen kan komme dit, forteller Marius som i sin ungdom spilte hockey i Høvik. Nå bor han bare en lang icingpuck fra Askerhallen.

– Den dagen klubben inviterer til nettverkskamp på isen, ja da skal jeg snøre på meg skøytene igjen, smiler han.

En god ide er herved lansert.

Du kan lese mer om klubbens nye gullpartner på:
www.ahlsell.no

Kommentarer

kommentarer