Varner2

09 Jul DRESSMANN – OFFISIELL PARTNER I CHL

Glad-nyhetene fra Varner og Dressmann står i kø nå i sommer, og det er en glede å kunne offentliggjøre at Dressmann blir vår offisielle partner i Champions Hockey League sesongen 2019/2020.

– Å få muligheten til å spille i CHL er stort for Frisk Asker, for regionen og for næringslivet, så denne muligheten kunne vi ikke si nei til. Vi har jo som kjent et tett og godt samarbeid med Frisk Asker, og klubben har under hele prosessen holdt oss godt informert om hvilke muligheter som var tilstede i forbindelse med spill i CHL, sier Petter Varner.

– Denne avtalen forsterker ytterligere vårt gode samarbeid. Petter var den første vi kontaktet med tanke på CHL, og det var en selvfølge for begge parter at CHL og Dressmann hører sammen, sier markedssjef Fredrick Bråten Haugland. Prosjektleder Mette Sørensen velger å påpeke Dressmann sin tilstedeværelse i Europa som et annet grunnlag for at avtalen mellom Varner og klubb ble en realitet.

CHL_Logo_Landscape_RGB_Red_High

– En europeisk aktør var viktig for oss når vi så etter en hovedsamarbeidspartner på vår CHL-reise, sier Mette Sørensen.

Vi er litt spente på draktdesignet i CHL, og er det slik at Petter Varner viser den offisielle drakten vår?

– Her må jeg svare nei. Vi skal spille hjemme i oransje drakter, men fargen på bortedrakten er foreløpig hemmelig, sier markedssjefen.

– Vi avslører årets drakter, både i GET Ligaen og i CHL, på klubbens Kick Off på Asker Kulturhus den 26.august, så her må alle komme, sier Haugland.

VarnerCHL

 

Hør hva Petter Varner tenker om samarbeidet i videoen under:

 

Varner er et av Nord Europas største motekonserner med nærmere 11.000 medarbeidere og 1.500 butikker fordelt på 8 land; Norge, Sverige, Finland, Danmark, Island, Polen, Tyskland og Østerrike.

Konsernet består av motekjedene Bik Bok, Carlings, Cubus, Dressmann, Dressmann XL, Urban, Volt, Wow, Levi’s Store og Nike Store.

VERDIER
Uansett hvor du jobber i Varner, er deres bedriftskultur viktig: Alle som jobber skal glede seg til å komme på jobb hver eneste dag, for å sette sine kunder og sine butikker i fokus. Sammen skal de skape fantastiske resultater! Varner er et verdidrevet selskap, hvor mennesker er i sentrum for alt de gjør, og har følgende fokus: Businessminded – Passion – Make it easy – Friendship – Happiness – Responsible –

ARBEIDSETIKK
Varner setter høye mål og ønsker å ha positiv innflytelse på livene som de berører. Samarbeid, åpenhet og rom for mangfold er viktige faktorer i arbeidskulturen, og de har fokus på at det å samle mennesker med ulik bakgrunn og synspunkter beriker selskapet utvikling og deres produkter, samtidig som det styrker merkevarene og forretningsstrategiene. Varner utformer miljøprogram og satser på målrettede samarbeid og tiltak for å gjøre deres virksomhet stadig mer bærekraftig, og for å bidra til å forbedre miljøavtrykket til motebransjen som helhet.

Les mer på www.varner.no og www.dressmann.com

Varner 1

 

Kontaktperson:
Diem Thuy Vo
SPONSORSHIP & EVENT PRODUCER
MARKETING AND ONLINE SALES – EDITORIAL COMMUNICATION
E-post: diemthuy.vo@varner.com Mobil: 93 20 78 31
Varner AS, Nesøyveien 4, 1376 BILLINGSTAD, Norway

Kommentarer

kommentarer

Tags: