HCL Nordic

26 Feb HCL NORDIC BLIR BRONSEPARTNER

I en stadig mer digitalisert verden er det viktig å henge med i tiden. Både som privatperson, og som bedrift. Sosiale medier og strategi i forhold til bruk av dette er viktige verktøy for å nå ut til det publikummet en ønsker. HCL Nordic er en bedrift som tilbyr ulike tjenester til akkurat dette. Både rådgivning og kursing, samt at de lager hjemmesider tilpasset ditt ønske og ditt publikum. HCL Nordic er en tverrfaglig bedrift som ønsker å gjøre din digitale hverdag bedre, uansett om du er en stor eller liten kunde. For å lese mer kan du besøke hjemmesiden deres HER

 

På kontoret i hjertet av Asker sentrum møter vi gründeren og administrerende direktør i HCL Nordic, Claus Lorentzen. Det er en høyreist mann i grønn skjorte, med et varmt smil om munnen, som møter oss. 

 

HCLNordic1

Claus Lorentzen i HCL Nordic

 

Hvem er HCL Nordic og hva ønsker dere å gjøre for deres kunder? 

 

Vi er et konsulentselskap som bygger digitale løsninger for kundene våre, både nettsider, betalingsløsninger, digitale nyhetsbrev og mer.  Rådgiving og kursing er også en viktig del av vår bedrift.”

 

I dette øyeblikk lager dere Frisk sin nye hjemmeside, hva blir annerledes og hvordan vil den gi mer til brukerne av nettsiden?

 

Først og fremst er den er mobiltilpasset! Den nye hjemmesiden er ingen revolusjon i den forstand. Brukeren vil kjenne seg igjen i logo og brukerfarge, men den får litt mer moderne snitt. Den vil også inneholde bloggen. Målet for den nye hjemmesiden er tilgjengelighet, at den skal drive trafikk. Når designet er bra, vil det generere flere lesere!”

 

 

Hvorfor akkurat Frisk? 

 

Sønnen min spiller hockey i Frisk og går for tiden på ishockeyskolen. Men det handler også om lokalt engasjement og om å være synlig i lokalmarkedet.”

 

Hva håper dere supportere og samarbeidspartnerne får ut av HCL Nordic sitt samarbeide med Frisk? 

 

Forhåpentligvis kan vi bidra med mer kompetanse og mer innsikt i digitale kanaler, være en bidragsyter på de tingene de søker kompetanse på.” 

 

Denne sesongen har dere vært Nettverkspartner, men neste sesong har dere valgt å bli Bronsepartner – hvorfor det? 

 

Fordi vi føler vi har fått veldig mye igjen for det bidraget vi har gitt i år. Vårt bidrag til klubben og det vi får tilbake må stå i stil til hverandre. Hvis man føler man er fornøyd, så er det riktig å støtte mer, tenker vi. Vi ser også at laget og organisasjonen utvikler seg, og den utviklingen vil vi gjerne være en del av.” 

 

Vi gleder oss til å se logoen til HCL Nordic rundt vantet neste sesong. Minst like mye gleder vi oss til den nye hjemmesiden! Vi er svært takknemlige for sponsorer som HCL Nordic, som både ser klubben, som støtter lokalmiljøet og som ønsker å bidra til den videre satsningen!

 

 

Kommentarer

kommentarer

Tags: