1881_1

26 sep OPPLYSNINGEN® 1881 GÅR FOR GULL!

Det jobbes godt i Frisk Askers markedsavdeling om dagen. Nye sponsorer strømmer til og andre fornyer samarbeidet. En av de som fornyer er Opplysningen 1881.

Gjennom sin unike forståelse for markedet har Opplysningen 1881 blitt eksperter på å skreddersy annonser for å gi ditt firma mer synlighet i den digitale verden.  De siste årene har selskapet operert i navnet Digitale Medier 1881, men har nå gått tilbake til sitt gode gamle varemerke Opplysningen® 1881.

Tekst: Thea Amanda / Foto: Fredrick Bråten Haugland

Du har kanskje sett de, reklamene som dukker opp på Facebook, Instagram og andre digitale tjenester? Opplysningen 1881 har det siste året utvidet sin digitale portefølje og inkludert flere nye produkter som Hjemmeside, Google Adwords, ekstern Internett annonsering, i tillegg til eksponering i sine egne kanaler selvsagt. Ved å sikte seg inn på din målgruppe kan 1881 øke treffene på hjemmesiden din, skape nysgjerrighet rundt ditt produkt og ikke minst synliggjøre deg i markedet. Konkurransen blir stadig hardere, kanskje en slik annonse gir ditt firmaet det lille ekstra som trenges for å komme opp og frem?

I tillegg til å skreddersy annonser kan 1881 altså produsere det du behøver for en komplett hjemmeside som er oppdatert i henhold til søkemotorene. Ved å ha ett komplett produkttilbud «in house» har de tilgang på de beste designerne, programmererne og utviklerne for å skape det beste resultatet for kundene.

Vi tok oss en prat med Morten Rydningen i Opplysningen 1881, i forbindelse med fornyelsen av samarbeidet.

1881

«IDRETT SKAPER GODE OPPLEVELSER»

Hvorfor Frisk Asker?

«Som bedrift har vi stor tro på at det å drive med idrett fører med seg en hel del positive effekter. Bakgrunnen for at vi ønsket å være en del av Frisk Asker er at vi har vårt hovedkontor i Oslo og kan således bidra aktivt i nettverket. Vi føler at man må følge opp de nettverkene man er med i og være åpne for forslag. Idrett skaper gode opplevelser for dem som støtter sitt lag og har sine favorittspillere, så vel som de som faktisk går ut på isen igjennom en lang sesong.»

Dere har nå vært samarbeidspartnere med Frisk Asker en periode, hva er deres opplevelser så langt?

«Vi har vært samarbeidspartnere over flere år, og vår opplevelse er at det har skjedd mange og gode forandringer i klubben. Fra å være bare noen få sponsorer som møttes er vi i dag veldig mange. Det er veldig gledelig å se at klubben har tatt store steg administrativt og ikke minst sportslig med NM finale i fjor, noe som gjør at vi øker vårt engasjement i klubben.»

1881_1

Hvordan ønsker dere å synliggjøre Opplysningen 1881 i Frisk Asker?

Vi ønsker å synliggjøre 1881 ved å møte samtlige bedrifter og se på hvilke synergier vi kan ha sammen, og hvordan vi kan hjelpe hverandre.

Fortell litt om hva dere kan tilby.

«Vi kan tilby alt som en bedrift behøver av digital markedsføring. Vår filosofi i dagens markedstrend er «Synes du ikke, finnes du ikke», avslutter Morten Rydningen.

En solid kjerne i en klubb, handler ikke bare om en stabil spillerstall og et dyktig treningsapparat. Det handler om en stabil organisasjon, med frivillige og gode samarbeidspartnere i bunn. Vi takker for tilliten fra Opplysningen 1881 og gleder oss over at de bidrar til den stabile kjernen i klubben. Vi gleder oss til videre samarbeid i sesongen 2017/18.

Kommentarer

kommentarer