13 feb RADIO METRO – NY NETTVERKSPARTNER!

Det er sikkert mange av våre supportere som har brukt et utall timer i bil, eller som liker lyden av de behagelige stemmene fra radioen mens man holder på med hverdagssysler eller arbeid. Mange har sikkert også hørt på diskusjoner om hvilke sanger som skal spilles over anlegget, og mange er sikkert også lei av radiostasjoner som spiller de samme sangene, gang på gang. Heldigvis finnes det en radiostasjon som kan både få bukt på disse diskusjonene, som spiller variert musikk og som tilbyr den behagelige stemmen, morgen etter morgen, dag etter dag. Radio Metro er en av disse, og vi er glade for å presentere dem som Frisk Askers nye nettverkspartner!

Radio Metro spiller variert musikk for personer i alle aldre. Musikk helt fra 60-tallet og frem til i dag. En radiokanal for alle! Dessuten tilfredsstiller de behovet for nyhetsformidling, vær og trafikk. Metro Radio er radiokanalen for hele familien!

For å bli litt bedre kjent med vår nye nettverkspartner har vi tatt en hyggelig prat med Hilde Apneseth, markeds- og salgssjef i Radio Metro Oslo.

 

radiometro

 

MÅLGRUPPE MELLOM 30 OG 60

Hvem er målgruppen for Radio Metro?

– Hoved målgruppen er mellom 30 og 60 år. Men vi spiller musikk for alle! Vi tilbyr en stasjon som heter The Beat og en tredje, Radio Rox.

RadioMetro2Hva vil du si er unikt med Radio Metro?

– Det helt unike er jo at vi har reklamesoner, så selv om Radio Metro dekker hele landet kan du som annonsør få reklamer i de områdene du selv ønsker. Har du lyst til å annonsere bare i Oslo og Akershus, Ringerike, Drammen, eller andre deler av landet, gir vi mulighet til dette!

Hvorfor har dere valgt akkurat Frisk å inngår samarbeid med?

– Det er fordi jeg kjenner Fredrick (Frisks Markedssjef) fra før, og vi har også blitt anbefalt det faktisk da Frisk Asker har en god sponsor pool.

Det er hyggelig å høre at den brede sponsorskaren vi har blir trukket frem, for er det noe vi er takknemlig for så er det alle de sponsorene som bidrar til å drive laget fremover.

 

REKLAME FOR NOEN UTVALGTE KAMPER

På hvilken måte blir Frisk synlig i Radio Metro?

– Noen utvalgte kamper kommer til å bli annonsert for på våre radiostasjoner, sier Hilde Apneseth, som stolt poserer i Frisk-drakt foran “skryteveggen”, veggen som er full av signaturer fra kjendiser som har vært på besøk hos Radio Metro.

Først ut er kampen førstkommende torsdag mot Vålerengen hvor reklamespor bli sendt på Radio Metro.

Hva håper dere at Frisk sine supportere og samarbeidspartnere skal forbinde med Radio Metro?

– Vi håper jo at de blir positivt innstilt når de skjønner at vi har et samarbeid med Frisk Asker, smiler Hilde.

Til slutt, hvordan vil dere beskrive dere selv som radiokanal?

– “Easy listening” stasjon. Det er fokus på hygge og kos. Våre radiostasjoner, spesielt Radio Metro, spiller musikk som du kan ha på øret hele dagen. Vi ser at veldig mange hører på oss i jobbtiden, så vi har blitt en slags jobbradio, avslutter Hilde Apneseth.

Vi takker for praten og gleder oss til i fremtiden å høre på Radio Metro mens reklame om våre flotte oransjekledde spillere surrer over radioen, vel vitende om at Radio Metro nå er en av oss! Sammen bringer vi Frisk videre!

Kommentarer

kommentarer

Tags: